2015. május 4., hétfő

Bevallottan náci, gyaníthatóan szociopta

Ha a gyereket gyűlölködésre tanítják, sosem lesz boldog

Tíz éves és úgy beszél náci meggyőződéséről, mint egy felnőtt. Utálja a zsidókat, arabokat, és úgy összességében a bevándorlókat. Ja, és a cigányokat kiemelten. Ennek naponta issza meg a levét egy bolgár-roma gyerek, akit ahol tud, bánt - szóval és tettel. Egyszer nekem is beszólt, hogy remek az akcentusom. Megköszöntem. Azonnal replikázott, hogy csak ironizált. Csípőből válaszoltam, hogy én is. Szóval csak tíz éves és már egy magatartászavaros gyerekek iskolájában utálja a világot, ő, aki tiszta német (jelentsen ez bármit is, gondolom, árjának tartják magukat). Ehhez képest apa spanyol, anya orosz, ő maga pedig ír keresztnévvel gyűlölködik. Az apja természetesen szintén náci (erről írtam már itt), szoktak erről otthon beszélgetni. És tanítsanak bármit az iskolában, nem hisz belőle egy szót sem. Az ő dédnagymamája jobban tudja, hogy volt  a  második világháborúban. Hát úgy volt, hogy Hitler jól csinálta. Kellene újra valami hasonló.
Még mindig csak tíz éves: jobb kéz magasba lendül, ballal Hitler-bajuszt imitál.
Nagyjából az egész - amúgy sokat látott és tapasztalt - tantestület kikészül tőle naponta. Merthogy nem csak náci, hanem szociopata is. Csak azzal foglalkozik, hogyan ugrasszon egymásnak gyerekeket, remekül manipulálja őket, de ugyanúgy a felnőtteket is. A szüleit simán megvezeti, soha nem hibás semmiért. Persze, hogy az iskolában is a migráns hátterű gyerekek tehetnek mindenről. Addig provokálja, piszkálja a többieket, míg kitör a balhé. Az első cirkuszhoz elég tíz perc reggel, de volt már, hogy az iskolabuszból üvöltve és verekedve szálltak ki miatta. Ha kap egy maflást valakitől (amit rendszerint meg is érdemel), úgy visít, mint akit ölnek. Pillanatok alatt kifigyeli, kinek mi a gyengéje és ott támad. Addig megy tovább, míg célt nem ér. A felnőtteket pont ugyanolyan nyugalommal szidalmazza, mint a gyerekeket. Tőle tanultam az összes káromkodást és szitokszót. Ha az érdeke éppen úgy kívánja, bocsánatot kér, aztán néhány perc múlva megy minden tovább. A fantáziájában naponta öl, mutatja is, hogyan szurkál halálra egy méretes késsel valakit. Remek szélsőjobbos politikus lesz belőle, ha addig agyon nem csapja valaki. Mindenkit megvezet, állandóan ő van a középpontban, az ostobák fölnéznek rá és utánozzák, remekül irányít és manipulál. Okos, intelligens és gonosz. Még soha nem láttam hozzá hasonlót. Az osztálytanítója naponta sír miatta, de más tanárnőkénél is eltörött már a mécses. Engem is kóstolgat, de - liftezzen bármennyire is a gyomrom az idegességtől - nem mutatom ki az érzéseim. Amúgy engem - állítólag - dicsér otthon, de persze azért velem pont olyan szemét, mint mással. Még csak tíz éves, de egy felnőtt indulatai, kérlelhetetlensége, rosszakarása és megrendíthetetlen náci világnézete szorult belé. A hétvégén Brandenburgba költöznek, iskolát vált, de biztos vagyok benne, hogy hallani fogunk még róla.

2 megjegyzés:

  1. Ilyen gyerekekkel mindenütt lehet találkozni sajnos. Tiszta lélekkel jön a világra, és azt szajkózza, amit otthon hall. Az az etalon!!

    VálaszTörlés